Minikbiranneee Doğmayan oğlum vardı sürekli doğuramıyorum yazıyordum hatta yarık dudak demişlerdi oğlumun dudakları da hamdolsun sıkıntılı değil☺️ 41 haftalık suni sancıyla doğum gerçekleşti☺️ Biz terfi ettik darısı size olsn🤲🏻
ozydm Minikbiranneee Allah analı babalı büyütsün maşallah 🤲 Nasıl geçti doğum peki SUniden çok korkuyorum ben 😕
MiniMiniKus Minikbiranneee Allah analı babalı büyütsün Çok sağlıklı çok mutlu bi ömrü olsun inşallah 🎀
Minikbiranneee ozydm benim doğum hikayem kötü ama benimle alakalı idrar torbası sarkması varmış ve kansızlıkda vardı ondan dolayı baya zor oldu ama benim zor diye sizinde olmaz ☺️ Allah kolaylık versin
Beyzosss Minikbiranneee kansızlığın nasıl bir etkisi oldu benimde kansızlığım var ama ben spinal olucam
ozydm Minikbiranneee idrar torbası sakması doğumda mı fark edildi? İdrar kaçırma problemi falan yaşamıyor muydunuz hiç? Ben hamilelikte hapşırınca idrar kaçırıyorum ya
Minikbiranneee Cemrece açılmam yoktu. Alttan sancı verdiler ben bunu ilk defa görmüştüm o alttan verilen sancı hemen açılma yaptı 3 cm kadar devlet hastahanesinde oldu doğumum
Minikbiranneee 271011g kansızlığınız yoğunsa serum yoluyla ilaç almanızı öneririm benim ilk gebeliğimdede çok yoğundu baya sıkıntılı geçti
Gokalptugcee Minikbiranneee Allah analı babalı büyütsün inşallah canım açılman varmıydı 2 cm de olsa açılma olmadan suni sancı veriolar mı
Zemheriiiiiiii Minikbiranneee amin allahım herkese güzel hayırlı doğumlar nasip etsin nasıldı zormu kolaymı sizin için☺️💙
Minikbiranneee Zemheriiiiiiii benim doğumum baya zordu ama dediğim gibi kansızlık idrar torbası vs vardı zor oldu ama öncesinde müdahale edilirse belki kolay olur
Minikbiranneee ozydm hamileyken öksürükde hapsirmada kaçırıyordum bende doğum anında farkettiler doğum sonrası ya ameliyat yada egzersiz vericem dedi doktor o doğumu zorlaştırdı