Kubra061858 Kızlar 6+1 olduk ama belim agriyor ve kasikalrda batma yaşıyorum başlarda yaşamıştım ama şuan tekrar başladı sizlerde de oluyor mu konusalimmi biraz korkuyorum böyle olunca ☺️
Ozlemyucesan Kubra061858 olur canım korkma benim 9. Haftamda bitti neredeyse ağrılarım sadece bulantı ve kusma var.
Mukocetin Kubra061858 Canim ben şuan 33 haftalığım başta ben hem göğüs ağrısı hem bel ve baş ağrısı çektim 3 ay sürdü bu benim 2 . hamileliğim oğlumda böyle olmamıştım bu ikincisi kız sanırım cinsiyet farkindan da olabilir diye düşünüyorum
MiniMiniKus Kubra061858 Ben 10.haftamdayım ve anca anca geçti bu belirtiler diyebilirim Kasık ağrım hatta hala vardı en son doktorum bol bol su içmemi söyledi ki ben içmiyordum simdi içmeye başladım 2 gündür ve o da kesildi Böyle belirtiler olabilir o yüzden telaş yapma çok normal
MiniMiniKus Kubra-mucize26 Doktorum karın ağrısının normal olduğunu söylemişti bana benim de çok fazlaydı Kanamam olmadıgı sürece tehlike yok demişti İçiniz rahat olsun bence
Liyuzamom Kubra-mucize26 benimde aynı şekilde hep korkuyorum ama çok çabuk geçiyor bu aralar hafifledi 6+2 haftalığız daha
MiniMiniKus Kubra-mucize26 Yolundadır yolundadır Sağ sağlim geçecek inşallah bu günler Sancısı da güzel ağrısı da Varlıgını bildikten sonra hepsi bebeğimizin varlıgını bize hissettiren tatlı şeyler :)
Kubra061858 Ay en sağlığı yerinde olsunda ağrılar umrumda değil değişik ilk gebeliğim olduğu için ister istemez melegime birşey olucak diye korkuyorum ama alışmam gerekiyor heralde bunlara☺️