Kbraddmm alfamet gebelikte zararsız bir ilaç oldugu icin normal tansiyon ilaçları gibi çat diye düşürmüyor, bi kaç hafta sonra düzene giriyor. Hatta bırakınca bile bi kaç hafta tansiyon normal devam ediyor sonra yeniden yükseliyor. Siz bırakmadan kullanmaya devam edin, bir süre sonra göreceksiniz