Pnkk içini ferah tut canım inşallah göreceksin🤗 hemşireyim bu süreci bildiğim halde bile ben bile keseyi göremeyince panik oldum sonra bebeği görmek 2 hafta geçsin kalp atışını duyayım diye insan stres oluyor gerçekten. Hep iyi düşün aklına kötüyü getirme ♥️