Bngl4109 Kızlar bugün doktora gittim bebeğimizin kalp atışlarını duyduk gerçi eşim ve ben kalp atımlarında duydukça gülümce düzgün ölçemedi doktor ama 80 demişti normal dedi ama içime bi kurt düştü daha yüksek olması gerektiğini okudum acaba bebeğimde bişey yoktur değil mi 8 haftalık ve tedirginimm...
Deletedmom15257 Bngl4109 cnm dr bisi yok demişse yoktur korkma bisi olsa o zaten kötü derdi bide nette arastirma yanıltiyo
Bngl4109 Deletedmom15257 bende işte tedirgin oldum çok güzel atıyodu ama eşime baktıkça yüzünü gördükçe gülesim geldi o yüzden olmuş olabilir mi diye düşündüümm tedirgin oldum şükür bişey yok dedi aöa
Deletedmom15257 Bngl4109 😍😍rabbim.sag salim kucağına almayı nasip etsin cnm korkma bisi yoktur inşallah