Szryn olalı 27 gün oldu. Dikislerim dustu. Ama
karnimin icinde ve vajinamda ignelenme gibi batmalar, bazende sizi gibi yanmalar hissediyorum, disardan bakinca herhangi bi enfeksiyon kanama vs yok, hersey normal gozukuyor. Sizce bu normalmi normalse nezaman gecicek🤕