Hatice4446 Kızlar bebeğimin kilosu 2 haftadır nerdeyse hemen hemen aynı ya kilo almıyor 🤷♀️ Neden acaba sizde de aynı durum oluyor mu 2700 hala 1 hafta sonra sezeryana alınıcam kilo almasını istiyorum biraz ne yapabilirim
Gul2528 Hatice4446 benimde bir alıyor bir almayor anlamadım hicbirsorunda çıkmadı bugün gittim doktora 37+1 im 2700 dedi
Cordymordy Hatice4446 benim de 36+4te 2700 gramdı. 9 haziranda doğum var 37+4 oluyoruz, doktor yemenle bir alakası yok sabaha kadar da yesen almayacaksa almaz dedi.
Hatice4446 Gul2528 evet canım ya 2 hagtafır aynı kilodayız bende anlamadım sorun olsa derdi bence doktorumuz da )
Cordymordy Hatice4446 gelişim geriliğinden dolayı erken sezaryene giriyorum ama böyle bir durum olmasa bile isteğe bağlı sezaryen istiyordum, çok ağır hemoroidim olduğu için.
Hatice4446 Cordymordy aynı skntı bende de var hemoroid ya ondan dolayı bende haftaya pazar günü giriyorum
Nalanmalkoc Bemımde şuan 36+5 gecen hafta 3100 gramdı bolbol meyve yoğur süt yumurta ve akşam yemeklerinde protein tüketiyorum
Cordymordy Hatice4446 hiç kendimi zorlayamam ne çektiğimi bir ben biliyorum son 2 aydır. Doktorum da sonrasında sorun yaşarsın normal doğumda dedi. Doğumdan sonra 10 gün içinde normale dönersin dedi umarım öyle olur 🤷🏼♀️
Gul2528 Hatice4446 oluyordu 28 inci haftalarda başlamıştı kasılma dediğim de toplanma bir tarafa doktor magnezyum yazdı o zamandan beri çok olmuyor arada bir oluyor gecti
MustafAyse Hatice4446 meyveler kilo aldiriyomus baya bi dr zahide vidyosunda gormustum ozellikle suanki mevsimde karpuz kiraz gibi.. ama sekeri etkiler galiba asiriya kacmamak lazim
Cordymordy Hatice4446 yani kasılma nasıl oluyor bilemiyorum hiç anlayamıyorum. Adet ağrısı gibi bir ağrım oluyor ara sıra ama düzenli değil. Düzenli olmadıkça hiç bir sorun yok dedi doktorum. Özellikle akşam ve sabaha karşı olması çok normalmiş.
Cordymordy Hatice4446 evet ara ara oluyor o şekilde ama çok sık değil. Size ciğer geliştirici iğne yaptılar mı?
77Ozge77 Hatice4446 Sordum takılma kilosuna ultrason yanılıyor 300 gram kadar belki şu an 2800 dür ya da geçen geldiğinde 2200 falandır dedi bi sorun yok sağlıklı dedi
Hatice4446 Cordymordy hayır yapmadı doktorum gerek yol dedi aslında ben istiyordum ama bilmiyorum geçen hafta alltan muayene etti 1 cm açılmam vardı evde uzanarak dinleniyorum