4.5 ay yemedim ama 5 ayda iştahım açıldı eşim cips yerken tırtıklıyorum ve arada çikolata yiyorum. O da bana kıyamıyor veriyor.
Ama kola ve asitli içeceklerden uzak duruyorum. Kolaya hasret kaldım.
Birde ev yapımı kayısı suyum bittiyse Arada gaz problemim için hazır kayısı suyu içiyorum.
Günah çıkarma moment 🙈