Ya esıme yalvarıyorum cay bardagında ıceyım kola bende dıye sadece bır kere ızın verdı ondada sulandırdı😂😂😂 hıc bı kotu yedıgım yok sadece salam sosıs var buda zaten yeter😂 oda tostun ıcınde dalan elıme alıpta hart hurt yemıyorım bı kac defa cıps yedım ama kala alınmıcak kadar az genelde lımonlu soda ve delı gıbı meyve