Naciyeylmz çok şükür yok ama senin ilk yazdığın gün benimde sol elimde parmağım derin kesikti bıçak çok keskin salata yaparken bir an daldım etini olduğunu gibi kaldırdı daha bugün yeni kapandı çıkardım sargiyi o günden beri hep pansuman yaptım sariliydi arada açıp hava aldırdım çok şükür geçti cayır cayır yanıyordu bir iş yapilmiyirdu