ayla_ayan 2. Deneme de tuttu canım bizim ki çok şükür ama troidim yok o yüzden estrofem ve progestan etkiliyor mu bilmiyorum . Dicem şu sana elbet zamanı var dua et bol bol hayırlısını dile ben de ilk tutmadığında çok üzüldüm çok ağladım ama sonra Rabbim vermiyorsa vardır bir bildiği deyip kendimi teselli ettim sende metanetli ol inşallah ikinci denemede Rabbim yüzünü güldürür