Bebeğim biraz zor geldi uzun zaman uğraştırdı bizi ama gelince de hiç üzmedi annesini 6 ay bitti şükür hafif mide yanmasından başka sıkıntı yaşamadık inşallah son 3 ayımız da böyle güzel geçer sağlıkla kavuşuruz 🙏❤️
Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏