Gkc123 canım ileriki aylarda hızlı kılo alımı oldugu ıcın sımdıden dıkkat etmende fayda var cok asırı almamıssın ama azda degıl 🙈 ben 20. Haftada 2 kg almıstım suan 28. Haftadayız 4,5 kılo almısım toplamda. Herkesın hamılelıgı farklıdır önemli olan bebeğin saglığı ve kılo alması bızımkınin bı faydası yok 😅🙈