Selam herkese kızlar biliyorsunuz havalar çok ısındı ve güneş lekesi olmaya çok meyilliyiz bu dönemde. Doktor randevu günüm gelmeden sizlere sormak istedim. Doktorunuzun önerdiği bir güneş kreminiz var mı memnun musunuz? Ben henüz 10.haftada olduğum için içeriğinden emin olamadım hiçbir ürünün detaylı bilgi de bulamadım. Birtek öğrendiğim kimyasal koruma değil mineral filtreli ciltte emilmeyen güneşi yansıtma özelliği olan güneş kremi olmalıymış. Onun dışında aklıma siveno markasının bebek güneş kremi geldi sizce bebekler için olan kremler olur mu? Teşekkürler