iko123 32+3 haftalığım geceleri uyuduktan sonra kalkmakta zorlanıyorum rahim bölgem ağrıyo yürüyemiyorum adım atamıyorum ayağımı kaldıramıyorum idrar yapınca hafifliyo. Gündüzleride ağrı oluyo ama hafif sizce neden? Yaşayanlar yardım edebilir mi?
esraoyku17 iko123 bebek idrar kesesine fazla baskı yapıyor olabilir . Ondan dolayı sık idrara çıkma isteği ve yapınca rahatlama olabilir . Ama siz yine de doktorunuza görünün derim
Maviss__ iko123 bebek baskısı canım o hepimiz yaşadık doğuma kadar Sürüyor birde idrarını sık sık yap yapmadığın zamanda o his okuyor
Minnakkkk iko123 haftalsrımkz aynı gibi 31 haftalıgım aynı sey bende de var ilk hamşlelğimde boyle değildim o yuzden cok tedirginim eğilirken falan direk agrı hissediyorum saglık ocağında idrar tahlili de enfeksiyon cıktı acaba ondan mı diye dusunuyorun acile gidip idrar testi yaptırcam bu aksam eger varsa doktoruma giderim sizin de oyle olabilir belki