aslininbebegi22 Kızlar bu teori doğrumu merak ettiğim için açtım konuyu🤗Cinsiyeti belli olanlar ilk haftalarda karından bakılan ulturason kağıdında bebeğiniz ne taraftaydı ve cinsiyeti ne oldu😍
huma2018 aslininbebegi22 cnm bende tutu vala bebeğim karidnan bakikdi sol tarfda duyuruyirdu yani karidna sağda oluyor Muş ve bebeğim erkek
aslininbebegi22 Maviss__ ramzi teoremine göre karından ilk haftalarda ulturasondaki fotoğrafta bebek kese içinde sağ tarafta ise kız sol tarafta ise erkek oluyormuş canım.
huma2018 Maviss__ cnm eğer bebek 6. 7 haftada karidnann bakikdiysa sol taraftaysa erkek sağ taraftaysa kız miş bende bu teori tutu kizmdada oğlum olcak budnada 😊