Deniz678 Merhaba güzel anneler yarın itibari ile 11. Haftama giriyorum. Bulantılarım biraz daha hafifledi ama hala gün boyu oluyor. Bazen iştahım çok açılıyor 🙈 bazen hiçbirşey yemek istemiyorum. sizde durumlar nasıl 🥰
Humeyrakrtl64 Deniz678 tipki ben bendeb11 haftaligim 3 gun sonra biticek 12 hafta olcez ama hala midem bulaniyor yaa özellikle yemek yaparken
Deniz678 Humeyrakrtl64 kesinlikle herşey kokuyor 😞 oğlumda hiç yaşamadım böyle şeyler. Bu baya farklı oluyor inşallah bir an önce atlatırız 🙏🏻
hope-full Benim de genelde akşamları mide ağrım oluyor sanki yediklerimi sindiremiyorum öyle bi ağrı 😅 bulantılarım ara ara oluyor çok acıkınca bulantı şiddetleniyor onu fark ettim bazen de iştahım çok açık oluyor öyle bi ruh hali😅
Deniz678 hope-full evet mide boşken daha çok bulantı oluyor limonlu su biraz iyi geliyor inşallah biter de rahatlarız biraz önce 🙏🏻
Deniz678 Sedaince yaaa ne kadar şanslısınız inşallah bende öğrenirim 12. Haftada gideceğim 🥰 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
sukufee01 Deniz678 bende oğlumda yasamadim hic oyle bulanti yok halsizlik filan mis gibi gecti hic birsey kokmadi tiksinmedim filan bu beni surundurdu🤗🤗 serumlar yemekler kokuyor sogan kokusu ayyyyyy herkez diyor kiz kiz kiz bakalim 2 gaftaya ogrencez saglikla gelsinler insllah
Deniz678 sukufee01 benimde aynı şekilde soğandan nefret ettim ayyy cinsiyeti bi öğrensek bana da hep kız diyorlar 🙈🥰 Rabbim hayırlısını nasip etsin 🙏🏻 Öğrenince yazarmısınız bende size yazayım 😍
hope-full Ben de cumartesi kontrole gideceğim ve doktorum cinsiyetini de söyleyecek 12 haftalık olacak kısmetse çok heyecanlıyım bakalım kız mı erkek mi 🥰