Kızar merhaba bişey sormak istiyorum. 36+6 haftalık hamileyim. Bugün sabah uyandığımdan beri aşırı derecede vajina ağrısı yaşıyorum. Yatamıyorum sol bacağımı toplayamıyorum. Yürüyemiyorum. Kasıklarım da ağrımaya başladı. Bu neden olur acaba. Dr a gitmeli miym sizce