Sevgili anneler sabah uyandım iç çamaşırımı giydim günlük led kullanıyorum zaten onu da taktım lavaboya gidene kadar pedime kahverengi çok az bi akıntı gelmişti sizce doğum başlangıcı mı 40+1 bugün su falan gelmedi sizce hastaneye gitmelimiyim. Tecrübeli olan annelerimiz yardım ederseniz çok sevinirim