Ozge229 Kızlar şuan 28 haftalığım doğuma yakın böyle 36. Hafta gibi ailemin yanında doğum olacağı için doktor değişikliği yapmak zorundayım. Son dk doktor değiştirmek sizce doğru mu yani öncesinde malesef gidemiyorum. Benim gibi olan var mı
Nlfrylmz Ozge229 bizim bir tanıdığımızın doktoru covid oldu ve 38.haftada değiştirmek zorunda kaldı sağlıkla da çok şükür aldı kucağına içiniz rahat olsun. Sağlıkla gelsin bebişiniz
Cordymordy Ozge229 33. Haftada değiştirdim ben hiç bir problem yaşamadım. Seçeceğin doktora bağlı sanırım biraz.
elaveipek Mecbursanız yapacak bişey yok herkes aylarca. Muayene olduğu doktorda doğum yapmıyo sonuçta devlete gidenler mesela kime randevu bulurlarsa ona kontrol oluyolar kim nöbetçiyse onda doğum yapıyolar çok sıkıntı yapıp kafanıza takmayın
Ozge229 Nlfrylmz amin inşallah çok sağ olun sizde inşallah. Aklıma hep takılıyorda sormak istedim teşekkürler cevabınız için