Kızlar selam 28+4 haftalığım en ufak bişey yediğimde karnımda bi karıncalanma hissi oluyo özellikle göğsümün altında neden acaba bilgisi olan var mı ? Ve birde aşırı bi gerilme oluyo çok sertleşiyo karnım bebeğin içerdeki hareketleriyle mi alaka lı acaba çok rahatsız ediyo beni