EceZ Merhaba, Allah şifa versin insallah bir an oncr gecer ağriniz. Ayni seyleri 16. Hafta civarinda yasamistim. Felaket bir agrisi vardi, donemiyordum, hareket edemiyordum. Bu duruma miyom dejenerasyonu deniyormuş, bildigim kadariyla miyoma yeterli kan akişi olmayinca boyle sanci sanci yapiyor. Ben de progestan kullandim o donem, bir sure sonra agrisi geçti, şimdi 33+1 deyim çok şükür iyiyim , progestani birakali da baya oldu🙂