bugrabebegim gebeliğin başından beri kanamam vardı sürekli,aşırı ağrılarım ve kasılmalarım vardı.Acıdan yürüyemiyor hatta uyuyamıyorumdum.21. Haftamda 14cm kalmış acil serklaj oldum.Doktorum düşük riskin çok yüksek istediğim 30. Haftaya kadar içerde tutmak dedi ama garantisi yok dedi.İlk gebeliğim böyle bir şey olduğunu bile bilmiyordum.Doğuştanmış,kimilerinde enfeksiyondan oluyormuş.Ben ağrılarımı herkesde olan ağrılar dendiği için dikkate almadım ama alakası yokmuş.Acıdan nefes alamadığım oluyordu,geceleri onlarca defa uyandığım oldu.ilk trimesterda 3-4 saat anca uyuyabiliyordum herkes uykudan kafasını kaldıramazken.Progestan kullanmama rağmen.Sadece kaykılarak otur ve yat dedi iş yapmak yasak,bu arada yatarken de bebeğin suyu boşalabilirmiş.23+1 olduk bekliyoruz.Rabbim başımdan eksik etmesin annecim çıktı hemen geldi öğrendiğimiz gün.Doğuma kadar bizde kalacak çünkü dışarı bile çıkmam yasak 😩