Merhabalar arkadaşlar ben Detaylı ultrasona grdm bi kaç gün önce bebeğimin göğüs kafesinin dar olduğunu bu yüzden kolunun bacağının gelişmediğini ciğerinin gelişmediğini yaşam şansı olmadığını söyledi böyle bi durum yaşıyan varmı acaba doğum sonrasnda sağlıkla bebeğini kucağına alan ???