mineirem benimde ilk haftalardan bu yana tansiyon problemim var.. 25 haftayı bitirmek üzereyim.. Tuz kullanmıyorum ve tansiyon ilacı kullanıyorum.. Kadın Doğum doktorumda, kardiyoloji doktorum da hiç bi zaman böyle bişey söylemediler.. Tansiyonlu bi sürü anne var maalesef ama çarelerimiz de var şükür. .