Kızlar 26 haftalık hamileyim 1 haftayı geçti ara ara adet sancısı gibi kasıklarımda ağrı oluyor bu gün biraz fazla ağrıdı kendi doktorum evime uzak olduğu için evimin yakınlarında devlet hastanesine gittim acile bebeğime baktı kalkp atışları vs bi sorun yoktu alttan muayene edelim bakalım dedi kabul etmedim bilemiyorum hatamı ettim tedirgin oldum içeri girince şikayetin ne dedi anlattım hemen geç alttan muayne edelim diyince de şaşırdım ne yapmalıyım sizce benim gibi kasık ağrısı yaşayan varmı?