ogrencianne35 Bugün 29.günüm gayet toparladım çok şükür dikişlerim de iyi baktığım için gayet güzel iyileşti bebeğimle ilgileniyorum rahatça zaten çok kilo almamıştım aldığımın hepsi de gitti az birşey sezeryan göbeği kaldı çok az ama korse takınca dikişlerim ağrıdıgı için şuan tercih etmiyorum zamanla oda gider pek önemli değil şuan normal mi sezeryan mı derseler sancı falan çekmeden sezeryan olmak isterim yine o sancılar insanı bitiriyor gerçekten sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım ha birde bende baş ağrısı şu bu hiçbirşey olmadı spinal iğnesi vurulurken kıpırdamayın zaten hiç acımayacak ve ameliyathane de kafanızı çok oynatmayın yatarken bir yöne bakın ameliyat bitene kadar baş ağrısı olmuyor öyle🥰