Ayse-45 Ben puset örtüsü ve minderini alacaktım sonra dedim yatakta alayım ama annemle konuştum baktık vazgeçtim yatak yerine ana kucağı alacağım hem sallanıyor daha iyi olur dedim yatak bir süre sonra kullanılmaz diye gerek görmedim aynı şekilde ayarlayabilirim zaten 2 oğlum var iki kat yorganı yapsam aynı şekilde olur 😂 tabi bu benim kendi görüşüm siz beğendiyseniz alabilirsiniz güzel duruyor