Kızlar 14 gündür kanamam bar ama aşırı yoğun değil, ama hergün muhakkak oluyor. Açık pembe şeklinde geliyor ve yoğun değil. 7+5 im ama doktor ultrasonda 5 buçuk haftalık görünüyor dediği için kalp atışını göremedik. Bebek yolk kesesi hersey görünüyor. Bu durumu yaşayan var mı