Tubasam Merhaba kızlar ben erken dogum yaptm bebeğim 1 Kilo 80 gram doğdu 10 gündür küvezde ve 1 Kilo 180 gram olmuş yani 10 günde 100 gram almış az mı normal mı acaba ?
Sulegorkemakyol Tubasam kaç kaftalık doğdu buda önemli haftasına göre aldığı kg oranıda değişe biliyor çünkü
Serapveminikleri Tubasam ilk dogduklarinda baya kilo kaybı oluyor 200 Gr kadar verdikleri oluyor Dr size bilgi vermiştir iyi yada kötü bebeğe zaten anında süt vermiyorlar kaç gün takip ediyotlar sonra süt veriyorlar ondan dolayı belki almamistir ama değişiyor bazen günde 100 Gr bazende günde 10 Gr alıyorlar ama günlük alıyorlar 🙏
0Cerenk Tubasam bi bilgim yok ama, Allah en kısa zamanda sağlıkla bebeğinize kavuşmanızı nasip etsin, hayırlısıyla kucağınıza almanızı❣️Allah yardımcınız olsun, içimden geldi yazmak istedim💜 güçlü miniğin güçlü annesi❣️
Ozge98 Tubasam Merhabalar ben yenidoğan hemşiresiyim bebeğiniz akciğer gelişimini tamamlamadığı için muhtemelen ilk başta cihaza bağlıdır ve öncelik kendi kendine nefes alıp vermeye hazır hale getirmeye verilmiştir ki cihaza bağlıyken maalesef ağızdan beslenmiyor genellikle damaryolundan serumla besleniyor bu da çok fazla kilo aldırmaz ve bebekler ilk doğduklarında biraz kilo verirler muhtemelen öyle olmuştur şu an kendi kendine nefes alıyorsa beslenmeye de başlamıştır emerek ağızdan olmasa da mideden ince hortumla besleniyordur büyük ihtimalle ve bundan sonraki kilo alımı önemli yine de siz doktordan detaylı bir şekilde bilgi isteyin bilgi verilmek zorunda çok geçmiş olsun
Sulegorkemakyol Tubasam ozaman şu anda aldığı kilo miktarı gayet normal tam olarak düzeltilmiş 30 hafta geldiğinde asıl kilo alına başlar yani aynı anne karnındaki gibi o şu anda hala kendini anne karnında olduğunu zannediyor hiç meraklanma Allan izniyle sağlıkla alırsın kucağına bebeğine sadece biraz sabırlı olmanız gerekli
Tubasam Serapveminikleri doktor tam net bilgi vermedi sadece solunum cihazından çıkardık kendi nefesiyle nefes alıyor dedi 100 gram da almış 10 günde 1180 olmuş
Serapveminikleri Tubasam alacqk inşallah dediğim gibi çok farklı alabiliyorlar ama size Dr net herşeyi söylemek zorunda çünkü o bebek orda kilo almak için duruyor maşallah nefesini aliuor tek sorun emme ve kilo
Serapveminikleri Tubasam 🙏 herzaman burdayım cnm konu ne olursa olsun 3 ay kuves yolu bekledim.allah kimseye yaşatmasın 🙏
Tubasam Ozge98 evet bizimki şuan cihaza bağlı degil 10 gündür küvezde mideye ince hortum verilmiş ile besleniyor peki sizce bebeği ne zaman verirler bize
Ozge98 Tubasam bu her hastanenin prensibine göre değişiyor ama genellikle 2 buçuk veya en az 2 kilo olmadan aileye verilmiyor bebek bir de tabi hortumla bir süre beslendikten sonra oral yolla emerek beslenmeye başlanacak bebeğin emmesi iyice gelişince size verecekler
Ozge98 Tubasam bir süre bebek mideden beslenir sonra midesi besini tolere edebiliyorsa yani kendi kendine hazmedebiliyorsa sürekli kusması olmuyorsa biberonla ağızdan beslenmeye geçilir estağfurullah sorabilirsiniz problem değil