Kızlar bugün doktora gittik. 33+5 haftalığız. Başı 34 haftalık ama vücudu 31 haftalık gözüküyor dedi. Bunun sorun olmadığını söyledi ama kötü hissettim :( Bebeğim çok zayıfmış. 1750 gram dedi. Nasıl kilo aldırabilirim bebeğime :( kendim 8 kilo aldım ama bebeğe gitmemiş demekki :(