Fatmagldkr_ Arkadaşlar merhaba bir şey sormak istiyorum 8 hafta 6 günlük hamileyim ve mide bulantım çok ama kusamıyorum zorlamaya çalışıyorum kendimi olmuyor birde acaba kusmazsam bebeğe zararı var mı?
zehranurr Fatmagldkr_ ne gibi bir zararı olabilirki. Benimde böyle geçiyordu çoğunlukla asıl kendinizi zorlamayın daha sonra alışkanlık haline gelmeye başlayabilir.
Aysenuray Fatmagldkr_ off iki hamileliğimde böyle gecti suan 17 haftalık hamileyim hala kusuyorum ama bi zararı yok demişti doktorum sadece suyunu bol iç vücut susuz kalmasın
csema Fatmagldkr_ 10haftalıgıö ben de ne yazık ki durumum aynı. çok çok zor bi nokta çıkartabiliyorum onun dışında hep bulantı hissi devam ediyo😓
Fatmagldkr_ zehranurr aslında asla kusamam çünkü panik atağım var kusunca ölücekmişim gibi hissediyorum 😂
Fatmagldkr_ Aysenuray ya 3 gündür sadece kraker leblebi ve su ile besleniyorum çünkü hafif baharatlı bir şey yesem gece uyuyamıyorum mide bulantısından
marbling10 Fatmagldkr_ kendinizi neden kusmak için zorluyorsunuz ki anlamadım asıl kusmanız zararlı beslenmede sorun olduğu için
anneyimmm_ Fatmagldkr_ midemde gaz vardı midemin olduğu bölgeye masaj yapıyordum anında midem bulandı kustum belli faydası olur 🤷🏻♀️
Sabihanur1 Fatmagldkr_ ya bende aynen böyleyim bogazımda duruyor kusamıyorum ama bulantı var 😒herşey kokuyor