Gulhan Sıkı pazarlık yapın dediğim gibi eşim 1600den 1200e indirdi. Çünkü o dönemde bu fiyata doğum yapanları öğrendik. Biz neden fazla para verelim ki dedik. Şimdi 100 200 diyorlar o gün siz 300 500 tl indirime zorlayın.İnanın yapıyorlar.
Sezaryende nasıl olur bilmiyorum ama bana tam kan tahlili vs yapıldı hatırladığım kadarı ile, 2 suni sancı verildi. Ücret ödemedik. Eğer ücretliye ne, ne kadar öğrenin sonra karşınıza farklı bir tutar çıkmasın. Muhasebe sonuçta doğum sonrası neler yapılıyor biliyor, bunum bilgisini net olarak “detaylı” alın.