eslemmesilaa Kızlar ilk defa kullanıcam göğüs pedi ama Bayb me mi yoksa Wee bayb mi daha iyi hangisini kullandınız yada kullanacaksınız😊
Gizem___ eslemmesilaa ben ilk wee baby aldım güzel ama sonra denemelik ucuz diye dodo baby diye bi marka aldım gerçekten çok beğendim bazen uyurken falan sütüm taşıyo hepsi içinde birikiyo hiç sızdırmıyo tavsiye ederim.
Nursel67 @eslemmesilaa ben lansinoh kullanıyorum çok iyi bebedor kullanıyordum ama pamukları çıkmaya başlayınca tavsiyeyle aldım lansinohu güzel
sevilll89 Wee almak isteyen kullanan varsa verebilirim ben almistim içindeb bir adet kullandım ihtiyacım kalmadi öylece duruyor ne kadar bilmiyorum fiyatı ama çok cüzi bir miktara veririm ihtiyaç i olana