Bugün tekrar kontrole gittim yerinde başka bir doktor vardı. Baktı işlemlere ilaçlara vs diğer doktor sana yanlış yönlendirme yapmış Gonal f i vurulduktan sonra Ovitrelleyi hemen niye vuruldun dedi. Doktora inatla sorduğum halde yanlış ve eksik bilgi verdi resmen. Zaten doğru düzgün açıklama bile yapmamıştı. Bugün diğer doktor ultrasonla bile bakmadı zaten cumartesi vurulmuşsun iğneyi ben şuan baksamda bir şey göremem dedi. Regliyi bekleyeceksin tekrar ilaç başlanacak dedi. İnsanların resmen umutlarıyla oynuyor vaktini çalışıyorlar. Bu iğneler vs bedava değil ki böyle vurdumduymaz davranılıyor. Allah insaflı işini iyi yapan doktorlarla karşılaştırsın inşallah hepimizi moralim çok bozuk.