Arkadaslar beykozdan taaa Üsküdar zeynep kamil hastanesine gidiyorum daha iyidir diye dun gittim 15 haftadayim doktora cimsiyeti sordum soylemedi saglikli mi degil mi onuda soylemedi oyle bi ultrasona bakti sonra ultrason görüntülerini istedim normal olarak yok görüntü falan ya çöpe attim ya da başkasına verdim dedi sonra bende sinirlendim normal olarak bu dahz once başınıza geldi mi boyle bi saçmalık görmedim