SevdaBati Kızlar merhaba eşimin yiğeni dün normal doğumla 36 saat üzerine doğdu yeni doğan enfeksiyonu varmış . Bu durumu yaşayan var mı ? Benim doğumuma da az kaldı bunu ilk defa duydum
Su123 SevdaBati canım anneden kaynaklı olan bir enfeksiyonmu bu benim bebeğimdede oldu benden kaynaklı 10 küvezde kaldı antibiyotik tedavisi oldu şükür durumu iyi korkmayın inşallah sağlıkla çıkar
Su123 SevdaBati eğer anne idrar yolu enfeksiyonu geçirip tedavisi olunmazsa kanla beraber bebeğe geçiş yapıyor doktorum öyle dedi bana ama korkutmayın kendinizi tedavisi var
Mnevvr53 SevdaBati benim kizimdada sepsis enfeksiyonu oldu kan enfeksiyonu yani 37 haftada dogum ettim 7 gün kuvezde kaldi antibiyotik tedavisi 7 gun suruyo morarma oluyodu cok ama atlatik cok sukur
SevdaBati Su123 evet anneden Su123 anneden kaynaklı idrar yolu enfeksyonu varmış bendede az miktarda görülmüştü , ilaç kullandım bir kere . Etkili olmamıssa aynı seyı yasama ıhtımali oluyomu ki
Su123 SevdaBati ilaç kullandıysan sorun olacağını düşünmüyorum olsa bile emin ol sağlıklı alıyorsun onu kucağına iyi düşün iyi doğumun olsun😍