Nrd34 Hanımlaaaaar, hamilelik serüvenine göre cinsiyeti tahmini yapıyormuş tecrübeli anne ve anne adayları. Pekii kız gebelikte ne belirtiler oluyor annede,erkek gebelikte hangi belirtler oluyor ? 9+3 ten selamlaaaaar 🍒❤️
Betfer Nrd34 akıntı çok oluyorsa kız diyorlar bende günde bi kez değiştiriyorum . 2 gün kullanılmıyor. Bakalım ne olacak canım 😊
DenizSayer Nrd34 herkeste farklı belirtiler olur benim kız bebeğim ben mide bulantısı sivilcelenme çok yaşadım tatlıdan tiksindim ekşi şeyler yerdim böyle oldu
yenibiranne223 Nrd34 Benimde kız bebek 🥰bulantım ilk 3 ay Felaketti, hep tuzlu ekşi şeyler yedim, cildimde bir farklılık olmadı kilo da almadım aynıyım 😅
Tugba86 Nrd34 ben ilk kızıma hamileliğimde tavuktan,çiğ yumurta kokusundan ve parfüm kokususundan midem bulanmıştı ama hiç kusmamıştım.2.de kırmızı erik çok yedim tiksintim olmadı ama akşamları yediklerimi çıkarıyordum.Bu farklıdır dedim o da kız oldu.3.ye hamileliğimde balıktan ve sucuktan tiksindim.Yeşil erik yedim.Bulantım vardı ama kusma yoktu o erkekti ama düşük yaptım.Bu 4.hamileliğimde oğlumdaki belirtilerle aynıydı ama bu kez akşam yatmadan kusuyordum.Doktor kıza benziyor dedi.Galiba kızları 3ledim ben
Gzmkrt Betfer aaaa kız ciddi misin ay hadi inşallah benimde aşırı çok akıntım var 1 oğlum var bakalım bu ne🥰🥰
BeyRah Nrd34 valla sanki biraz zor gibi 😂 birden çarpıntı el ayak çekilmesi bayılma hissi geliyor, zor toparlıyorum. Onun harici batmalar devam ediyor. Bende durumlar böyle 🤗 senin nasıl gidiyooooor 🥰
Nrd34 DenizSayer Bende aynıyım, çok istifra bulantı ve tatlı çok severdim şimdi hiç istemiyorum hep tuzlu ekşi
Darkess ben 14 haftaligim daha ogrenmedim. ama eksi tuzlu cekiyor canim, cildim tertemiz, bulantim hic olmadi. karnim erken belli oldu, yuzuk testinde ireli geri gitti yuzuk. bakalim ne olcak)
durununannesiiiiii Benim miğde bulantım baş dönmem olmadı (sadece progestan kullandığım dönemde ilacın yan etkisiyle oldu) sivilcelenmem olmadı Çok tatlı çikolata canım istemiyo normalde severdim normalde yemediğim kadar erik canım istedi😂benimde kızım olcak inşallah
Nrd34 yenibiranne223 Benim kilomda fark söz konusu 😔 bende hep ekşi şeyler yiyorum tatli müthiş severdim hiç yemiyorum
BeyRah Nrd34 herkes Farklı oluyor işte 😂 bende hiç istifra etmedim ama bulantı için ilaç kullanıyorum hala oluyor. İnşallah tez zamanda geçer diyelim o zaman 🤗🤗
Merve5561 Nrd34 canım tek gözlemlediğim şey göğüs uçlarım karardı şimdi erkek kızıma hamileyken kararmamıştı başka bi fark gözlemlemedim