Genel olarak gebelik kontrolü adı altında sağlık ocakları neler yapıyor arkadaşlar? Ben hiç bir şekilde bir ilgi göremiyorum. 20.haftamda artık ben aradım tetanoz aşısı için. Aa evet kontrol zamanın geçmiş gel hemen dedi ebe. Arkadaşlarımla konuşuyorum her ay kan vermeye,kilo-bebek kontrolüne çağırıyorlar vs. Olması gereken nedir ?