Elfry benim öyle olmuştu, kendimi aşırı kötü hissediyordum gebelik şekerimde vardı bişey yemediğim halde oda yüksekliyordu. 2 hafta içeriinde 36+3 te bebeğin kalp ritmi sabit diye sancılarımda çıkmıştı doğuma alındım. Ama onunla alakası var mı bilmiyorım