Seda3416 Edirne’de Özel hastane ve doktor tavsiyesi verecek olan var mı ? Biz Edirne’ye tayin görüyoruz Temmuz da ve Ağustos’ta benim doğumum var 😔
yamacinannesii Seda3416 ünal bey iyidir sakın asuman hanıma veya mehmet ali beye gitmeyin tavsiye etmiyorum
kdrcck Canım hoşgeldiniz. Bizde yeni taşındık Edirneye iki üç hafta içinde doğumum olacak inşallah. Bende araştırmıştım baya Ünal Erenin kliniğine gidiyorum doğumum da bir sıkıntı olmazsa inşallah Ekol hastanesi gibi duruyor