17+4 haftalığım benimde bir haftadır nabız 100-108 arasında bi iş yapmıyorum yattığım halde bile böyle,kalbim ağzımda atıyo. Doktoruma danışcaktım bende, neden olmuş olabilir bi bilginiz var mı. Dün 130a çıktı nabız oturuyodum bide. Bazen tansiyon düşüklüğü yaşıyorum.