Slm kızlar 1 Haziran’da özele gittim kendi doktoruma kızımın durumu gayet iyi hatta annesi çok iyi bakmışsın dedi 33+2 yiz bu arada 34+6 gösteriyor dedi kilosu 2.450 Gr dedi devlete gittim bugün çünkü devlette doğum yapmayı düşünüyorum normal doğum olcak ikinci gebeliğim ilk çocuk ne kadar doğdu dedi 3.900 dedim bu 3 kilo dogcak zayıf kalmış dedi morelini bozdu