Merhaba ben 7 haftalık hamileyken kan değerlerim az olduğu için doktor ferro sanol duodenal yazdı günde 2 adet içiyorum birde troid hapı içiyorum 50 mg birde folidoce kullanıyorum kan hapında folik asit varmış ekstradan folik asiti içmesemmi fazlasıda azıda zararlı diye biliyorum şuan 8+6 haftalık hamileyim ne yapsam daha randevuya çok var kan ilacım 2 gün sonra bitiyor sağlık ocağına gidip bi baktrsammı değerlere belki artık vermez kan ilacı sizce bu kadar ilaç kullanmanın zararı varmı siz ilk 3 ay da neler kullandınız?