Merhaba kızlar bişey danışmam gerekiyor. Uygulamaya göre 30+5günlük hamileyim. 32.hafta çalışabilir raporu alacağım. Bugün doktora gittim 2hafta sonra gel vereyim dedi. 10günlük muayene de ücret ödememe hakkımı kullanmak istiyorum (giriş yapmadan direk raporu almaya gidemiyormuşum) sorum şu ki çalışabilir raporunda 31+6 nın mı dolmş olması 32+6nın mı dolmuş olması gerekiyor?