Merhabalar 18+3 haftalık hamileyim dün gece yatarken avuç içi kadar kanamam oldu hemen acile gttim iğne yaptırdım doktorumla görüştüm ilaç verdi bi önceki gebeliğimde 6 haftayken düşük yaptım çok korktum bu yüzden öğretmen olduğum için doktorum on gün rapor verdi dinlenmem gerekiyormuş böyle birsey yaşayıp sorunsuzca hamileliği devam eden var mı çok korkuyorum düşürmek istemiyorum 😩😔