Kizlar ben 2 Haziran’da doğum yaptim sezeryanla Bugun taburcu oldum doktor tentüryot yazmamis ben yazmistie diye düşündum eczaneye gittim yazmamış siz almak istiyosaniz veriyim dedj bende doktor yazmamissa almadim Dikişlerim lazerli dikis Eve geldim banyo yaptim Mikrop kaparmi Tendurdiyotsuz Almalimiyim hastanede uzak doktora gidemem lutfeb yardimci olun