Moonlight1 benimde sabah akşam bi tane zorluyı baya sağlıkla kucagımıza alalımda kaç haftalıksınız benimde düşük tehlikem var kanama yaşamıştım daha önce ama şimdi geçti ne rahimde nede kesenin etrafında bi kanama alanım yok ama kahverengi lekelenmem devam ediyor sizin oluyır mu bide kasık ağrım oluyo çok şiddetli değil ama 9 haftalıkta bebek büyüfügü için kasık ağrıısı artar yazıyor ama işte tehlikede olunca sürekli kaybersem diye korkuyorum