ben 4 yasına kadar kullanabileceği park yatak aldım. Ona ayırdıgımız oda var ev müsait oldugından ama takım almadım . Bir de şifonyer aldım o kadar
4 yasından sonra oda yaparım kendisinin de az çok aklı erer o zaman şimdiden oda yapmayı gereksi görenlerdenim :)
Bbuse12