Kızlar normalde deodorantsız duramam ancak bebeği öğrendiğimden beri kullanmıyorum. Malum yaz da geldi ve malesef terleme sorunum var. Karbonat vesaire denedim ancak işe yaramadı. Sizler neler kullanıyorsunuz/kullandınız hamilelikte ? Sebamed alıcaktım ama burda bir arkadaş içeriği temiz değil diye yazmıştı